Öereebrooeee

Godagens!
Som nämnde igår så har jag varit i Örebro idag. Först stannade vi till vid Teges Pool Service och hämtade lite grejer till några reningsverk osv.. Han är mycket pratglad den där gubben som jobbar där så det tog sin tid. Men jag såg ett jäkligt snyggt spabad! Dock kosta det 124 000 kr vilket är en aning dyrt för mig. Men det var inbyggd ljudanläggning och grejer, så det är verkligen något att skriva upp på önskelistan! HIHI

Efter det åkte vi till Dylta bruk för att hämta upp några vin- och whisktfat som vi skulle ha hem. Dom är så snygga! Jag trampade omkring bland alla tunner och fota, hur nöjd som helst. Det är så häftigt att gå omkring i lagerbyggnaden där de förvarar tunnorna. Och så känner man doften av vin och whiskey, MUMS. Sen kan man sjunga hela vägen hem, som farmor skulle ha sagt! haha..

När vi väl var klara och ihoppackade därifrån åkte vi till IKEA och ströa bort resten av dagen. Jag bara ÄLSKAR att gå på IKEA. Man får så mycket roliga ideer till olika saker så jag vill bara köpa ett eget hus och börja inreda på en gång! Så himla roligt!

På hemvägen lyssna vi på Lars Winnerbäck och jag hade min godispåse. Bäst!
Jag ska sammanfatta dagen i att det har varit väldigt mysigt och trevligt. Vi träffar ju inte Ulrika varje dag heller så det var roligt att hon var med! Jag har fått mycket gjort idag även om jag har varit på resande fot. Beställning av lokal, läxor och att ringa Hasse ang. mitt sommarjobb är några saker jag fått gjort. Lina har jag ringt också, så nu ska jag kolla på biljetter till HOFFMAESTRO och även beställa biljetterna till PEACE AND LOVE! Jag längtar något galet mycket dit! Sommar, sol och en stor jävla fest med musik och goa människor. Kan det bli bättre? NOPE.

Fan vad jag skriver idag. Nu får det vara nog på skitsnacket. Jag visar några fina bilder från dagen. Puss och Godnatt kära vänner! :)


Whiskeyfat, Jack Daniels. Bra grejer de! hihi.


Mamma packarsson...


Kommentarer
Postat av: robina

Jag vill oxå till peace and love :( jag ska fasen i mig ta och bli rik! hmm... hur det nu sak gå till vet jag inte XD

2010-05-06 @ 09:06:30
URL: http://robeas.blogg.se/
Postat av: Robina

ja, om man bara kunde vara rik och int skulle åka utomlands så hade ja fasen i mig följt med ♥

2010-05-06 @ 19:27:22
URL: http://robeas.blogg.se/
Postat av: Ulrika Falk

Hej Anna!

Håller med dig om att vi hade en trevlig inköpsresa. Det är helt ok om du vill lägga ut bilder på nätet. Ha en bra fredag så ses vi på lördag.

2010-05-06 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0