TIHIIIIII

Hejsan hoppsan!
Här är de megabra! Ligger ute i solen på altanen och solar rumpan! haha.. Jag är så lycklig över att det är lite sol och skönt nu igen, så man får njuta lite. Jag är nästan helt frisk nu också, kan inte bli mycket bättre! Ligger och spanar på mamma och pappa som bygger en kompost också, och jag ligger här och verkar upptagen med att plugga ;)

Helgen har varit mycket bra. I fredags var jag hemma tillsammans med familjen och Robina. Det var skönt och verkligen vad jag behövde! Vi gick ner en kort sväng till valborgsfirandet i Forsvik för att lyssna på Eric och Lina. De är ju så duktiga! Men sen gick vi snabbt hem igen. Kvällen bestod väl i stort av farsans fiskehistorier och gamla goa minnen. Jättemysigt!

Igår var det 18-års firande hemma hos och för Petra! Mycket kul fick vi där! Det blev en del dansande och en del twister, kunde ha fått min stackars fot bruten av en fet granne som mosade mig när han välte..haha. Och tårta fick vi också! Då är det kalas ska ni veta! Hihi.

Så jag ska säga er att jag har haft en superbra helg. Och snart avslutas den med den vanliga söndags-promenaden med Richard också. Det är ju hur bra som helst!

Imorgon ska jag försöka hinna med att ladda in lite bilder från helgen, så att ni får något kul att titta på :)
Nu ska jag skriva om kronisk bronkit och emfysem. Lycka till Anna!
TJING

Kommentarer
Postat av: Ulrika Falk

Hej!

Kul att läsa om helgen. Skönt att höra att du mår bättre. Ses på tisdag.

Mvh: Ulrika

2010-05-02 @ 19:43:49
Postat av: Fanni

Vilken mascara använder du? Gå in på min blogg och svara^^

2010-05-06 @ 08:26:26
URL: http://bussilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0